Eedaflegging schepen Linda Vereecke

Op 1 januari 2016, over deze onderwerpen: N-VA Zelzate, Schepencollege

Op de gemeenteraad van 30 december 2015 legde N-VA gemeenteraadslid Linda Vereecke de eed af als schepen van de gemeente Zelzate. Zij volgt Jan De Beule van VLD-SD op. Dit was zo overeengekomen bij de aanvang van de nieuwe legislatuur.

Linda wordt vijfde schepen met als bevoegdheden Openbare Werken, Landbouw, Technische Dienst en Gebouwen. Meer in detail zal zij zich de komende drie jaar bekommeren over volgende  beleidsmateries: wegeninfrastructuur - drinkwatertoevoer - radio- en TV-distributie - weguitrusting - openbare verlichting - openbare reiniging (gedeelde bevoegdheid met schepen Marleen Maenhout) - afvalwater - riolering - beheersing oppervlaktewater - begraafplaats - parken en plantsoenen - landbouw - privaat patrimonium - monumentenzorg (gedeelde bevoegdheid met schepen Martin Acke).

De aanstelling van Linda Vereecke betekent meteen dat beide gemeenteraadsleden van N-VA schepen zijn. Martin Acke is reeds eerste schepen sedert januari 2013 en heeft volgende domeinen als bevoegdheid: verkeer en mobiliteit - openbaar vervoer - parkeerbeleid - lokale economie - nijverheid - tewerkstelling - toerisme - jachthaven - monumentenzorg (gedeelde bevoegdheid met schepen Linda Vereecke) - eredienst.

U kan beide schepenen gerust contacteren via gsm of e-mailadres indien u vragen heeft over de vermelde bevoegdheden :

Linda Vereecke: 0499 594 195 - linda.vereecke [at] zelzate.be

Martin Acke: 0479 747 647 - martin.acke [at] zelzate.be